Coaching
DOSKONALENIE SIEBIE
Coaching to fenomenalny proces wspierający osiąganie zamierzonych celów oraz rozwijający nowe strategie zachowań, które prowadzą do przekroczenia ograniczeń i pokonywania wewnętrznego oporu. Dzięki coachingowi można lepiej wykorzystać swoje naturalne predyspozycje, obudzić swoją kreatywność, a także rozwijać nowe strategie rozwiązań.
MOBILIZUJE DRZEMIĄCY W LUDZIACH POTENCJAŁ
Jednym słowem coaching wydobywa z nas to, co najlepsze i pomaga pozbyć się ograniczeń, a stąd już prosta droga do skutecznego osiągania zamierzonego celu, zarówno jednostki, jak i całego zespołu. Coaching pomaga wykryć mocne strony, tworzyć efektywniejszy zespół i poprawia komunikację.
ROZUMIENIE WŁASNYCH POTRZEB
Coaching oparty jest na partnerstwie, a co najważniejsze pokazuje, że istnieje zawsze wybór. Istotny powód, dla którego wybrałam coaching to fakt, że w procesie koncentrujemy się na ROZWIĄZANIU, a nie na problemie. Myślę, że na co dzień warto pamiętać, że naszymi największymi rywalami jesteśmy my sami, a dokładniej nasze ograniczenia i słabości, brak wiary w powodzenie i brak determinacji. Nadzwyczajne jest to, że coaching pozwala to wszystko zmienić.
BUDOWANIE AUTENTYCZNYCH RELACJI
Rozpoczynam współpracę od określenia oczekiwań klienta. Słucham z uwagą wszystkich jego potrzeb, wprowadzam narzędzia i metody, kierując się wyjątkowym potencjałem mojego klienta. Wyznaczenie właściwych celów, ułatwia pracę i wskazuje, nad czym warto popracować, w którym kierunku iść. Możemy skupić się jednakowo na kontekście zawodowym np. nowa praca, zmiana pracy, wypalenie zawodowe, awans, relacje w zespole, zarządzanie zespołem lub na kontekście osobistym np. relacje w rodzinie, asertywność poczucie spełnienia, szczęście.
KREOWANIE WŁASNEGO ŻYCIA
Pracuję z Państwem nad zmianą postawy z pasywnej na aktywną. Wiarą we własne możliwości oraz skoncentrowaniu się na działaniu, doświadczaniu i praktykowaniu.
Jesteśmy tym, co w swoim życiu powtarzamy. Doskonałość nie jest jednorazowym aktem, lecz nawykiem. Arystoteles
Na wstępnym spotkaniu omawiamy:
– co klient wie o coachingu,
– jak wygląda sesja,
– jakie ma oczekiwania,
– informuje o zasadzie poufności, dobrowolności,
– odpowiadam na pytania klienta.
Zasady współpracy:
– ustalamy częstotliwość spotkań,
– miejsce spotkań,
– formę płatności.